Instrukcje


Zwrot tokenów Bezpiecznej Poczty

Wszystkie Tokeny Bezpiecznej Poczty - bez względu czy:
  • są na stanie pracownika/czy nie,
  • uszkodzone/sprawne
należy zwracać przesyłką pocztową lub kurierską na adres:

Orange Polska
Centrum Certyfikacji Signet
Al. Jerozolimskie 160
02-326 Warszawa**

lub bezpośrednio w Kancelarii ZŁD
  • zwracany token zarejestruj w SendME (w polu opis wpisz numer seryjny tokena),
  • po zarejestrowaniu, dostarcz token do jednej z kancelarii ZŁD zlokalizowanej w całej PL.


Odzysk kluczy do szyfrowania

Jeśli potrzebujesz odzyskać klucze do szyfrowania i móc czytać starą pocztę wyślij wypełniony wniosek na adres BPTP@orange.com



Łączenie przez VPN bez korzystania z tokena

Jeśli potrzebujesz zalogować się przez VPN bez korzystania z tokena skorzystaj z instrukcji opisującej wymagane działania.

Proszę pamiętać, jest to opcja przewidziana dla dostępu tymczasowego.



Instrukcje dostępne są zarówno w wersji polskiej jak i angielskiej w formacie PDF